maandag 18 februari 2013

essence | oogschaduw base

Hallo allemaal, 
Vandaag heb ik een review over de oogschaduw base van essence, heel veel bloggers zijn hier tevreden over en vandaag horen jullie mijn mening. 


Lees snel verder voor de hele review snel verder 



De oogschaduw base heeft een applicator die het zelfde is als van een lipgloss, het is dus eigenlijk een lipgloss tube met oogschaduw base erin ;)
Ik vind dit zelf een erg handige applicator omdat je goed de dosering kan bepalen met deze applicator.




Ik heb eerst de oogschaduw base op mijn hand gedaan en daarna uitgesmeerd, als je de oogschaduw base goed heb uitgesmeerd zie je er helemaal niks meer van. Ik heb op mijn hand erg veel gebruikt, op je oog moet je natuurlijk veel minder gebruiken. 
Ik vind deze oogschaduw base erg fijn omdat hij goed zijn werk doet. 
punt 1. Hij maakt de oogschaduw kleur duidelijker
punt 2. Hij laat de oogschaduw langer zitten
Je kan oogschaduw base ook gebruiken om alleen je ooglid een egalere kleur te geven, dan is het wel handig om de oogschaduw base goed uit te vegen zodat je niet het kleur verschil kan zien van je oog en de oogschaduw base. 
Ik ben dus erg tevreden over deze oogschaduw base en kan deze jullie zeker aanraden, hij is te koop bij de kruidvat en trekpleisters met een essence schap (het standaard essence schap) voor 2,49

'x Tessa

Welke oogschaduw base gebruiken jullie? Hebben jullie deze wel eens gebruikt?

7 opmerkingen:

  1. Ik gebruik de Urban Decay Primer potions of een paint pot van mac. Deze klinkt ook wel erg fijn, dus als ze op zijn zal ik zeker deze een keer kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik Too Faced Shadow Insurance. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook een aantal keer gehad! Super product!
    With lots of Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik ook altijd een oogschaduwbasis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil hem nog steeds een keertje aanschaffen, hij klinkt goed! Op dit moment ben ik nog mijn tube van Too Faced aan het opmaken, want een nieuwe ligt namelijk op mij te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...