dinsdag 26 februari 2013

Essence | Oogschaduw | Demin 4.0

Hallo allemaal, 
Vandaag heb ik een review over een quattro van essence, ik vind deze quattro erg mooi en wil hem daarom graag met jullie delen. 

Lees snel verder voor de swatches...

Deze quattro oogschaduw heeft de naam Demin 4.0 gekregen, ik vind dit een goeie naam want deze quattro bestaat voornamelijk uit blauwe kleuren.




In deze qauttro zitten 4 kleuren, de eerste kleur is een mooie zilveren kleur met glitters. Daarnaast zit een blauwe kleur waar geen shimmer in zit maar die ook niet helemaal mat lijkt een bijzondere kleur dus. Dan krijgen we een pure glitter oogschaduw deze oogschaduw is niet zwart van kleur maar donker blauw van kleur. Dan krijgen we als aller laatste een donker blauwe kleur met lichte shimmer ik vind dit een erg mooie kleur omdat hij een prachtige finish heeft. 



Hier boven kun je de swatches al zien, de kleuren hebben een erg goede pigment en zijn prachtig van kleur, dit is natuurlijk ook de rede dat ik deze qauttro erg mooi vind. Dit is dus echt een aanrader als je blauwe oogschaduw mooi vind. Deze qauttro is te koop bij de kruidvat en sommige trekpleister filialen voor .... Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 

'x Tessa

Wat vinden jullie van de essence qauttro's? Welke qauttro's vinden jullie erg fijn in gebruik? Houden jullie van blauwe oogschaduw?

3 opmerkingen:

  1. Ooh! Heel mooi! Zijn er ook andere kleuren?

    http://monicaharmony.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, er zijn verschillende.
      Die kan je hier zien http://www.essence.eu/nl/producten/ogen/oogschaduw/eyeshadow-quattro.html

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...