vrijdag 8 februari 2013

MAX | baked eyeshadow | 423 Summer

Hallo allemaal, 
Vandaag heb ik een review over de baked eyeshadows van de action. En ik kan je vast vertellen dat ik erg blij ben met deze oogschaduw!

Lees snel verder voor de foto's en swatches. 



Deze kan oogschaduws kan je op 2 manieren gebruiken 
1. Droog - voor een normaal effect
2. Nat - voor het optimale, vellen effect
Ik kan dus aanraden om naar je werk, school of stage deze kleuren droog te gebruiken (als je deze kleuren al op zou doen naar school, werk, stage). En voor een (zomer)feest zou ik de kleuren dan nat gebruiken voor het extra kleur rijke effect. 




De naam van deze prachtige baked eyeshadow is 423 - Summer. Ik vind dit een goed gekozen naam voorbij de kleurtje die in het palette zitten. De kleuren die in het palette zitten zijn namelijk. Licht blauw, groen, roze en paars. Nou dat zijn toch echt wel vrolijke zomer kleuren als je het mij vraagt


Dan gaan we nu over naar de swatches!


Zoals ik net al zij kan je de oogschaduw zowel nat als droog gebruiken. Op de bovenste 2 foto's van de collage heb ik swatches gemaakt zonder water (dus gewoon) en op de onderste 2 foto's heb ik gebruik gemaakt van water. Je ziet dat als je water gebruikt er iets meer pigment af komt dan als je de oogschaduw droog gebruik, al hoe wel ik ze ook droog erg prachtig vind. 
Ik ben dus erg tevreden over deze baked eyeshadows. 
Deze oogschaduws zijn te koop bij de action voor 1,29. (geen geld dus)

'x Tessa
Wat vinden jullie van deze oogschaduw kleuren? zouden jullie deze kleuren dragen?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleurencombinatie gewoon op en top, schitterend hoe zij ook afgeven! De pigmentatie is dus dik in orde. :D Ik zou ze allemaal dragen, denk voornamelijk de paarse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede pigmentatie en leuke kleuren.
    goede review

    liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...