zaterdag 16 februari 2013

MAX | bb cream

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een review van de bb cream van  MAX, ik ben erg tevreden over deze bb cream.

lees snel verder voor de swatches van de bb cream...
Ik heb deze bb cream in de kleur light gekocht, dit is naar mijn weten de lichtste kleur die er is. Deze kleur vind ik al redelijk donker, mijn huid is namelijk niet erg bleek maar deze kleur is eigenlijk wel een heel klein beetje te donker als je hem niet goed uitsmeert. Als ik de bb cream goed uitsmeer is deze kleur niet te donker.



bb cream bevatten altijd extra dingen vandaar ook een bb cream, deze bb cream heeft 3 punten op de verpakking staan waar de bb cream aan voel doet, dat zijn deze punten 
- smoothens
- moisturizes
- protects

In de bb cream zit ook een zonnebrand bescherming van SPF 15 en ook moeten er Vitamines A & E in zitten. 




Ik heb wat bb cream op mijn hand gedaan om te laten zien hoe de bb cream er uit ziet ; 




Op de eerste foto zie je dus hoe de bb cream eruit ziet als je het uit de tube heb gespoten, op de tweede foto heb ik het lichtjes uitgeveegd en zie je dus al dat de bb cream erg donker is. Op de laatste foto heb ik het zo goed uitgesmeerd dat de bb cream dezelfde kleur als mijn huid heeft. 

Ik gebruik deze bb cream elke dag en ik vind hem erg fijn, voor mij dekt hij prima en doet de bb cream goed zijn best, de bb cream blijf ook erg lang zitten. Ook als ik in de regen heb gefietst zit de bb cream er nog op. Ik kan deze dus zeker aanraden aan jullie. 
Deze bb cream is te koop bij de action in meerder kleuren voor een prijs van 1,49 de bb cream bevat 30ml per tube. 

'x Tessa
Welke bb cream kunnen jullie mij aanraden? en hebben jullie deze bb cream ook geprobeerd of getest?

6 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook, maar nog niet geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt niet verkeerd voor die prijs! Ik kan je de BB cream van Skin79 aanraden, niet in Nederland te koop, maar op eBay kun je ze ook vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hey, dat ziet er nog best goed uit! Ik vind hem het mooist als hij helemaal egaal is + matcht met je huidskleur. Hij oogt ook heel egaal! Love it en de prijs is goddelijk. Ik heb nooit een BB cream gebruikt, het trekt mij helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heb ik precies hetzelfde probleem als jou, de boven kant van mijn Hema kwasten laten ook altijd los! Je maakt me trouwens wel heel erg benieuwd naar deze super cheap BBcream.
    With lots of Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt helemaal, bij al mijn hema kwasten is dat al gebeurd! Echt balen.
      xx

      Verwijderen
  5. Ik ben een beetje over het hele BB cream gebeuren heen. Al is deze wel erg goedkoop... ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...