maandag 11 februari 2013

MAX | eyeshadow mono's

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een review over de mono's van MAX


Lees snel verder als je swatches wil zien.....


 Ik heb 4 mono's gehaald, ik heb vooral gekozen voor wat fellere kleuren, ik vind dat namelijk gewoon mooi om te dragen. Ik heb wel een nude bruine kleur meegenomen om in de arcadeboog te gebruiken.

Laat ik maar beginnen met de bruine kleur ;





Ik vind de pigment van deze kleur erg mooi, ik ga deze kleur zeker weten gebruiken

Dan heb ik ook een mooie turquoise kleur, 





Dit is een wat fellere kleur, ik vind dit echt een prachtige turquoise kleur, ik ga deze kleur ook zeker dragen. Ik vind de pigment van deze kleur ook erg mooi!

Nu houden we nog 2 paarse kleuren over, ik ga beginnen met de donker paarse kleur. 





Dit vind ook een erg mooie kleur, ik vind de pigment van deze kleur echt GEWELDIG mooi. En ook deze kleur ga ik zeker gebruiken. 

Dan hebben we nu nog een mono over en dat is ook een mooie paarse kleur, een paarse kleur met een roze randje.





Ook deze prachtige kleur heeft weer een super pigment en ga ik ook zeker dragen!

Ik ben dus erg tevreden over de mono's van de action. Ze hebben een super goede en mooie pigment en het zijn allemaal mooi gekozen kleuren die makkelijk draagbaar zijn. Ik heb maar 4 mono's maar er zijn er uiteraard veel meer te koop!
Deze mono's zijn te koop bij de action voor 0,59 cent per stuk. 

'x Tessa
Wat vinden jullie van de MAX mono's? wat is jou favorite mono?

3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! vandaag even kijken bji de Action

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Damn, ik ben al heel lang niet meer bij de Action geweest. Elke keer spot ik artikelen dat zij flink aan het uitbreiden zijn. Amazing kleuren weer, goed gepigmenteerd en zo enorm intens. Niet te geloven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag ze al staan, maar had niet verwacht dat ze zoveel pigment hadden! Wow!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...