donderdag 7 februari 2013

MAX | khol potlood

Hallo allemaal, 

Vandaag heb ik een review over het MAX knol potlood. 

Lees snel verder voor de details en swatches..

Dit is een zwart oogpotlood, en dit is z'n oogpotlood waar je niet meer bij hoeft te slijpen maar waarbij je het potloodje er kan uitdraaien. Ik vind dit systeem erg makkelijk en handig bedacht.



Ik ben zelf altijd erg benieuwd hoever je dingen nou eigenlijk kan uitdraaien, niet alleen bij deze potloodjes maar ook bij lipsticks of labello's.
Hebben jullie dat ook?
Voor de gene die dat wel hebben heb ik even een liniaal / geodriehoek neer gelegt zodat jullie goed kunnen zien hoelang de punt is.



Ik ben erg tevreden over dit oogpotloodje, ik vind het ten eerste al erg fijn dat je niet meer hoeft te klooien met punten slijpers en dan hebben we nog niet gesproken over de pigment en het resultaat van het oogpotloodje. Daar ben ik namelijk ook erg over te spreken, ik draag dit oogpotlood redelijk vaak omdat je het makkelijk kan aanbrengen en weer removen als je uitgeschoten bent. Dit potloodje is te koop bij de action voor 0,59 cent (ook te verkrijgen in bruin)

'x Tessa
Wat vinden jullie fijner een oogpotlood met of zonder puntenslijper?

2 opmerkingen:

  1. Ah, kijk eens aan! Een draaisysteem is gewoon ideaal, heb ik ook met de potloden van de Etos. Ziet er goed uit, netjes gepigmenteerd en dat voor die prijs. Niet te geloven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig dat je het niet hoeft te slijpen. Lijkt niet heel gepigmenteerd maar jij lijkt er toch positief over, dus misschien maar eens uitproberen! Voor die prijs... ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...