maandag 4 februari 2013

Max - oogschaduw poltood

Hallo allemaal, 
Vandaag heb ik een review over de MAX oogschaduw potlood. 

Lees snel verder voor de swatches en mijn mening..
Ik heb het potloodje ik een grijs met witte kleur. Je kan de potloodjes in nog veel meer kleuren kopen maar ik heb voor deze gekozen omdat deze het meest naturel is. 





Aan de ene kant van het potloodje zit een puntenslijper zodat je daar geen aparte puntenslijper voor hoeft aan te schaffen, daar ben ik wel blij mee want die heb ik namelijk niet. Aan de ander kant zit een gewone dop waar niks speciaals aan is. 



Zoals je kan zien barst het oogschaduw potlood niet van de pigment maar het geeft wel kleur af, en ik vindt dit meer dan genoeg van mij hoeft z'n potloodje ook niet veel meer pigment te hebben, ik blent het toch in met een gewone poeder oogschaduw. Als jij wil een oogschaduw potlood wil waar meer pigment in zit zal je deze toch niet moeten hebben. 
Het oogschaduw potloodje is te koop bij de action voor een prijs van 0,75 cent. 

'x Tessa

Wat vinden jullie van oogschaduw potloden? en gebruiken jullie ze wel eens?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...