zaterdag 9 februari 2013

MAX | Oogschaduw | 02 Color full

Hallo allemaal
Vandaag heb ik een review over het 18 kleuren palet van de Action.


Lees snel veder voor de swatches!..


Ik kocht dit palet bij de action, en ik was meteen erg benieuwd hoe dit pigment zou zijn. En of het voor de rest ook een fijn pallet was!

Ik kocht het zo in de winkel ; 

Het palet is niet mega groot, maar dat kunnen jullie hier onder zien ; 

11.5 cm lang

7,8 cm breed
Ik heb natuurlijk swatches gemaakt en dat heb ik zeg naar van boven naar beneden van links naar rechts. 


Rij 1 ; 

Rij 2 ; 

Rij 3 ; 

Rij 4 ; 

Rij 5 ; 

Rij  6; 

De pigment van dit palet valt mij zeker niet tegen, ik ben er erg tevreden over! Ik vind vooral de eerste kleur uit rij 6 prachtig. Ik heb dit palet nu een week en gebruik deze kleur elke dag als "eyeliner" boven het oog, ik vind dit zelf een erg mooi effect geven. Natuurlijk kan je dat ook doen met de andere kleuren in het palet, dat heb ik zelf nog niet geprobeerd maar zal vast ook erg mooi staan. 
Dit palet is te koop bij de action voor 1,49. Ze verkopen het pallet in verschillende kleuren combinatie's waarvan ik het palet "02 color full" heb. 

'x Tessa
Welke oogschaduw palette vinden jullie erg fijn of mooi?

4 opmerkingen:

  1. Mooi pigment, alleen niet zo veel kleuren die ik gauw zo dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, geweldig toch! Lekkere variƫrende kleuren, daar kunnen wij wat mee. Heerlijke pigmentatie en een zeer schappelijke prijs. :) Ik houd van de 120 Palette, enorm veel keus, goede kwaliteit en ook goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze in de Nude versie, ook super pigmentatie. Als ik hem zo zie ga ik deze ook halen, vooral die fel blauwe kleur is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die heb ik ook! En ik heb ook de versie met de matte, felle kleurtjes
    Je krijgt echt veel voor je geld!


    X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...