maandag 18 maart 2013

Wat als wilde dieren alleen maar fast food aten?


Wat als wilde dieren alleen maar fast food aten?


Jullie zien hier al enkele afbeeldingen uit het filmpje die ik jullie wil laten zien.
Lees snel verder als je het filmpje wil zien...


Ik heb jullie al eerder kennis laten maken met de site froot.nl klik hier als je naar deze site wil. 
Ik vond dit z'n leuk filmpje en wilde deze daarom met jullie delen


Ik hoop dat jullie het een leuk filmpje vonden. Ik heb me rot gelachen en mijn ouders, broertje en zusje ook!

"x Tessa

Willen jullie vaker artikelen van Froot.nl willen zien? Wat vonden jullie van dit filmpje?

3 opmerkingen:

  1. Haha leuk filmpje! Vooral dat eerste stukje met die krokodil is echt hilarisch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAHAH! Ik moest zo lachen om die flamingo's! :") Die stokjes eronder, lijken net cakepops. xD

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...