vrijdag 7 juni 2013

NYC | Lipstain | 503 Unstoppable Red

Hallo allemaal,
Een paar weken geleden kocht ik een lipstain van New York Color (NYC) en die ga ik vandaag aan jullie laten zien!



De kleur die ik kocht was Unstoppable Red, dit is een prachtige frisse kleur rood!


Wat beloofd de lipstain?


Wat is hier waarvan?

De kleur houd 16 uur: Nee, de kleur houd geen 16 uur, maar wel z'n 3 à 4 uur
Geeft niet af : Dat is zeker waar hij trekt in je lippen en geeft dan niet af!
Gevoel van blote lippen : Dit is ook zeker waar, als ik hem op heb, heb ik soms niet door dat ik hem op heb!
Brengt precies en gelijkmatig aan : De lipstain kan inderdaad prima precies aanbrengen, gelijkmatig is wel iets minder...
Je kunt de kleur opbouwen : Zeker weten! Je kan de kleur prima opbouwen

Ik ben dus zeer te spreken over de lipstain, hij werkt prima en blijf (vind ik) prima zitten!


Eerste swatch : Een veeg
Tweede Swatch : Meerderen lagen 
De lipstain heeft als je hem koopt een prima punt, goed strak en 'scherp' (van strake lijnen zetten).
Na een aantal keer van het gebuiken van de lipstain wordt de punt wel iets minder puntig, maar nog steeds kan je prima netjes strake lijnen zetten met de lipstain!

De lipstain is te koop bij verschillende kruidvat en trekpleister filialen. Ook is de lipstain te koop in verschillende kleuren. Over een tijdje kunnen jullie zeker nog een review vinden over z'n lipstain alleen dan in een andere kleur!

'x Tessa

Wat vinden jullie van de lipstains? Hebben jullie zelf ook NYC lipstains?
Laat het me weten. 

3 opmerkingen:

  1. Wauw, ziet er mooi uit! Volgende keer dat ik naar het Kruidvat ga, ga ik hem zeker eens kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lipstain, hij is ook zo lekker fel. :) Ik heb er trouwens al veel goede dingen over gehoord, misschien wordt het dan toch eens tijd om er een kijkje bij te nemen. Ik zoek namelijk nog eentje in mijn kleur, dus maybe hebben ze nog andere tinten.. vast wel, want je gaat er nog eentje reviewen. :D Top, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...