zaterdag 15 juni 2013

Sephora | Blush | rose diaphane pink flush

Hallo allemaal,
Inmiddels hebben jullie al 2 nagellakjes voorbij zien komen van Sephora, en vandaag ga ik jullie de blush van Sephora laten zien!





De naam van deze prachtige blush is rose diaphane pink flush,
De Blush heeft een mooie oud roze kleur, ook zitten er prachtige zilveren mini glitters in. 


De kleur kan je goed zien op je gezicht maar valt niet te veel op. 


Je kan op de foto erg goed de glitters zien die in de blush zitten, de kleur kan je iets minder goed zien! Maar als je goed kijkt zie je ook wel een klein beetje kleur!

De blush is van Sephora en ik heb deze gewonnen dus ik weet niet precies hoe duur de blush is....!

'x Tessa

Wat vinden jullie van deze Blush? Hebben jullie ook een Sephora blush in jullie stash?

4 opmerkingen:

  1. Ik heb geen Sephora blush in mijn stash, maar deze ziet er erg mooi uit x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wauw mooi kleurtje! ik heb voornamelijk MAC blushes maar deze moet ik precies toch ook een keer testen! ^^

    XoXo

    http://maximetherapie.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...