zaterdag 13 juli 2013

Essence | Compact Powder | 10 Light beige

Hallo allemaal,
Een paar weken geleden al was ik opzoek naar mijn action poeder foundation en ik kon hem maar niet vinden :(
Ik moest dus op zoek naar een nieuwe poeder foundation en uiteindelijk heb ik er een van essence gekocht!







Ik kocht de compact powder in de lichtste kleur, omdat ik dat meestal het fijnste vindt!

Pluspunten 
+ Is goed mat op je gezicht
+ Dekt goed, maar niet te goed voor een poeder
+ Mooie verpakking
+ Verkrijgbaarheid
+ Prijs
Minpunten 
- Ziet er soms wat raar uit op je gezicht

Ik ben best tevreden over de poeders, hij maakt mijn gezicht mat en heeft een (meestal) mooie finish op je gezicht. 

De poeder is te koop bij de kruidvat en sommige trekpleister voor 2,59

Xxx' Tessa

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...