dinsdag 27 augustus 2013

Dr van der Hoog masker | passionate Pearl

Hallo allemaal,
Een tijdje geleden al won ik een pakket op wwww.themakeuphotspot.blogspot.nl, en daar zat ook dit Dr van der Hoog masker in! Ik heb deze voor jullie getest en hier onder zien jullie mijn mening!




Wat beloofd het masker ; 
- verfijnen de poriën
- matterend voor het huid
- maakt je huid fluweelzacht 
- perfecte basis voor je make-up


Mijn ervaringen ; 
- Mijn poriën waren niet minder zichtbaar geworden :( Helaas want ze waren redelijk zichtbaar!
- Mijn huid is daarin tegen behoorlijk gematteerd! Er was geen glim/zweet vlekje meer te zien! Aangezien het erg warm was toen ik het masker testen was het erg fijn dat mijn huid gematteerd was!
- Mijn huid was ook echt goed zacht, ik heb mijn huid daarin gelijk ingesmeerd met gezichtscrème zodat ik er 'nog' langer plezier van zou hebben!
- Door het gematteerde en zachte huid is dit de perfecte basis voor je make-up!

Ik kan het masker zeker aanraden als je een gematteerde huid wil (niet voor altijd maar voor 1 à 2 daagjes) en tegelijkertijd ook een zachte 'baby' huid wil! Maar ook als je een perfecte basis wil voor make-up of een foundation vrij dagje wil! Helaas doet het masker niet helemaal wat hij beloofd want poriën worden er niet minder zichtbaar door :(

Het masker is te koop bij onder andere Etos voor  2,23
Op de bovenstaande foto heb ik de helft van het zakje op mijn gezicht dus je kan zeker 2x doen met dit masker! Prima voor jou en je (beste) vriendin!

X Tessa

Hebben jullie dit masker ook wel eens gebruikt? Zo ja, wat was jullie ervaring? Zo nee, zou je het masker nu gaan halen omdat je het goed vind klinken en het zelf graag wil testen?

9 opmerkingen:

  1. Fijn masker lijkt me maar wel jammer van de poriën, ik zoek namelijk iets dat m'n poriën minder zichtbaar maakt :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt op zich goed, alleen ik gebruik maskers voornamelijk voor mijn poriën, dus ik denk niet dat ik deze ga proberen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, ik ben dol op Dr van der Hoog maskertjes! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is inderdaad een super fijn masker! Heb het ook een paar keer gebruikt! :)

    XxX
    http;//fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...