zondag 18 augustus 2013

MAX | Baked eyeshadow Quatro

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een review over een baked eyeshadow quatro van MAX!





swatches met droge oogschaduw

Swatches met natte oogschaduw

Pluspunten 
+ Zowel droog als nat een goede pigment
+ Mooie kleuren die je met elkaar kan combineren
+ Budget,  1 euro en 29 cent
+ verkrijgbaarheid bij de Action

Minpunten 
- De oogschaduws willen nog wel eens uit de pan vallen 
- Hebben wel fall out

Ondanks de minpunten kan ik de oogschaduw zeker aanraden, de kleur en pigment is erg goed een voor 98 cent is het niet heel erg dat er een oogschaduw kan loslaten uit de pan!
Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze oogschaduw vinden! Hebben jullie hem ook getest??
X Tessa

11 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie kleuren! Vooral die blauwe tint.
    En als je het nat aanbrengt ziet het er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt hele mooie oogschaduw! :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    P.S. You can win a ID Chain Necklace on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe pigmentatie maar het zijn niet zo mijn kleurtjes :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de pigmentatie heel mooi voor zo'n goedkope prijs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nat zien ze er wel een stuk beter uit dan droog, en dat voor dat geld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, voor die prijs klinken ze erg goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt goed! Vooral voor die prijs. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...