vrijdag 9 augustus 2013

New in | Nikon Coolpix S9500

Hallo allemaal,
Jaaaa jullie lezen het goed!! Ik heb een nieuwe camera....





Dat is hem dan, de Nikon Coolpix S9500
Ik ben er super blij mee en ik kan er echt super foto's mee maken!!
Ik zal hieronder een paar foto's zetten!!













De komende 2 weken zullen veel foto's nog niet gemaakt zijn met deze camera omdat ik ver vooruit heb gewerkt maar daarna zullen foto's langzamerhand wel gemaakt worden met mijn camera!!

X Tessa

Wat vinden jullie van de camera en van de foto kwaliteit?
Wat voor camera gebruiken jullie!!!

10 opmerkingen:


  1. Would you like follow each other? I'll be soo glad :) let me know


    ADDICT BE ICONIC BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie camera en prima kwaliteit! Ik kijk uit naar je foto's :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's voor zo'n compactdingetje! Ik heb zelf een spiegelreflex én een compactcamera, en vind beiden erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze camera ook :) Vind hem echt super! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeeh mooi! Ik heb nog steeds mijn sony cybershot.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...