dinsdag 20 augustus 2013

Pupa | Oogpotlood | 09 Black

Hallo allemaal,
In een pakket die ik won zat dit oogpotloodje en vandaag kunnen jullie er een review over lezen!






Vervaagd met de vervaag applicator!



Een normale (niet vervaagde) streep

Pluspunten 
+ Handige vervaag applicator 
+ Vervaagd goed!
+ Is erg 'smooth', wat fijn verwerkt
+ Blijft goed zitten!
+ Goed gepigmenteerd
+ In meerdere kleuren verkrijgbaar!

Minpunten 
- Verkrijgbaarheid 
- Niet erg goedkoop (13,50)

Ik kan het oogpotloodje zeker aanraden! Ik vind de prijs wel een beetje hoog voor 1 oogpotloodje maar het is wel een erg fijn potloodje! Ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen dat dit oogpotloodje de 13,50 waard is! Je kan het oogpotloodje kopen bij bijvoorbeeld www.johnbeerens.com

X Tessa 

Wat vinden jullie van het oogpotloodje? Hebben jullie dit oogpotloodje ook? of hebben jullie deze ook ooit eens gehad?

7 opmerkingen:

  1. zelf heb ik ooit een keer zo'n soort potloodje bij iets gekregen van Dior, zelf zou ik het er niet aan uit geven. deze ziet er ook heel fijn uit! vooral ook een goed dekkende kleur zwart. meestal ga ik voor de goedkopere variant, die minder goed blijft zitten.. misschien is dit dus wel iets voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit! Best wel prijzig inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je het gewonnen hebt want anders is het best wel aan de dure kant :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze ook gekregen en ik vind hem echt heel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...