maandag 19 augustus 2013

Wet 'n Wild | oogschaduw | E334 I'm Getting Sunburned

Hallo allemaal,
Een paar weken geleden kreeg ik deze oogschaduw in een gewonnen pakket! En vandaag ga ik de oogschaduw + swatches aan jullie laten zien!






Pluspunten 
+ Mooie kleuren combinatie
+ Een kit voor een complete oogschaduw look
+ Prijs 5.95 
+ Goede gepigmenteerde oogschaduws
+
Minpunten 
- Verkrijgbaarheid (niet in de winkel te koop)

De oogschaduw is onder andere verkrijgbaar bij de www.themakeupspot.nl

X Tessa

Wat vinden jullie van deze oogschaduw? Hebben jullie ervaring met Wet 'n Wild???

11 opmerkingen:

  1. Wow deze zijn heel goed gepigmenteerd! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow die roze is echt goed gepigmenteerd. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie oogschaduw palletje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie pigmentatie heeft dit merk! ik baal echt dat het moeilijk te verkrijgen is..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah man, de pigmentatie is gewoon op en top! Jammer dat de verkrijgbaarheid wat minder is, zelf vind ik Wet N Wild een topmerk wat overal moet worden verkocht. O, en ze moeten niet de prijs drie keer gaan verdubbelen. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie kleuren! Ik kende dit merk nog helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kleuren! Die goud is echt prachtig!! Grappig dat ze de naam in de poeder zelf hebben gezet. Verder leuke review :D

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...