zondag 29 september 2013

DIY - Fietsbel

Hee allemaal,
Vandaag heb ik weer sinds een lange tijd een DIY voor jullie!
We gaan namelijk dit maken ;



Al voor de zomervakantie ergerde ik me aan mijn fietsbel, hij was glimmend zilver waardoor het ligt van de zon in mijn ogen weerkaatste. Mijn moeder kwam toen met het idee om mijn fietsbel met een leuke kleur nagellak te nagellaken! Dit heb ik toen ook gedaan waardoor ten eerste mijn fietsbel een leuke kleur kreeg, ten tweede de zon niet in mijn ogen weerkaatste en ten derde dat ik nu een leuke DIY voor jullie heb!


Wat hebben we nodig?
- Gekleurde nagellak
- Glitter top coat
- Fietsbel
- krant

Wat gaan we doen?
1. We gaan als eerste de fietsbel van je fiets afschroeven, hij hoeft niet helemaal bij sommige kan je de bovenkant er afdraaien!
2. Deze leggen we op een krant en gaan we helemaal bedekken met een gekleurde nagellak (TIP : met een niet goed dekkende nagellak kun je de nagellak het best met een sponsje aanbrengen net zoals je dat doet om een ombre effect te krijgen)
3. Als dit helemaal droog is gaan we er een glitter topcoat over aanbrengen zodat het een vrolijke glitter krijgt (gelukkig weerkaatsen glitters niet in je ogen ;) )
4. Draai de bel er weer op!

Zo dit was de DIY alweer. Het is een simpele DIY die je makkelijk zelf kan uitvoeren thuis!

before 
be after  

















X Tessa

Wat vinden jullie van deze DIY?

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik heb zelf al een blauwe bel van de action;) maar wel leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, dat ziet er lekker vrolijk uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!!!!
    Nagellak en glitter uiteraard in huis dus ga hier morgen meteen mee knutselen.
    Ook handig om je fiets makkelijk terug te vinden in de chaos op het station ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...