vrijdag 6 december 2013

Sleek | Oh So Special palette

Hee meiden!
Ik heb vandaag swatches en een look van een prachtig Sleek palette namelijk  het Oh So Special palette!



Op www.loisloride.nl  had ik een Sleek palette naar keuze gewonnen. Na heel veel wikken en wegen heb ik toch voor dit palette gekozen!
Ik ben er echt super blij mee en ben nog steeds aan het proberen de beste looks uit dit palette te halen. Ik vind het erg moeilijk want alle kleuren zijn zo mooi en ze hebben allemaal iets bijzonders!
Natuurlijk heb ik het palette ook geswatched voor jullie!

De bovenste rij

De  onderste rij

De kleuren heb echt enorm veel pigment en hele mooie glitters of matte finish!

Ook heb ik een look gemaakt met de roze kleurtjes!

Ik ben er nog niet echt over uit of ik dit nou een mooie look vind, ik denk dat ik het roze net wat te fel vind! Er moet een bruiner tintje bij, dan moet het wel mooi worden denk ik! 

Het palette is onder andere te koop bij www.themakeupspot.nl voor 9,25 zeker een hele mooie prijs voor dit prachtige palette! Vinden jullie de Sleek palettes fijn? Ik wel, ik denk dat er snel een nieuwe palette bij zal komen :)

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...