zaterdag 11 januari 2014

Essence | Quatro | 11 sea my eyes!

Hee allemaal,
Ik ben een beste grote fan van de Essence quattros eyeshadows, ik heb al verschillende palette! Toen ik voor mijn verjaardag ook een leuk palette kreeg was ik erg blij, vandaag ga ik een review voor jullie schrijven!




In deze quattro zitten erg mooie kleuren, ze vallen niet heel erg op maar het is net wat kleur!



Natuurlijk heb ik het palette ook even voor jullie geswatched!

Ik vind de pigmentatie echt heel goed, vooral bij de donker grijze en blauwe kleur, bij de roze kleur had ik niet heel veel pigment verwacht omdat de kleur erg licht en de kleur heel veel shimmer bevat! De licht grijze kleur vind ik ook echt heel mooi en neigt een beetje naar het zilver en heeft een redelijke pigment!
Ik ben daar dus heel erg positief over, ik ben wat minder positief over de fall-out. Als ik de kleur aanbrengen valt er veel kleur onder mijn oog wat ik erg jammer vind. De prijs is daarin tegen wel weer oké! Het palette kost namelijk maar 1,99 bij Trekpleister en Kruidvat!

Liefs Tessa, 

Wat vinden jullie van dit palette?

6 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit! Ik heb een quatro van Essence met bruintinten en die bevalt erg goed. Ik heb inderdaad ook wel met oogschaduw van Essence dat het onder mijn ogen terecht komt. Erg jammer, want verder is de oogschaduw meestal goed!

    Xjes Femke

    http://femkesstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prima uit! Alleen jammer van de fall-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mweh ik vind de pigmentatie niet top.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleuren alleen jammer van de fall-out

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel mooie kleurtjes om te zien ondanks de fall-out

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...