zaterdag 4 januari 2014

Odina | reiniging + verzorging

Hee allemaal,
Ik ben groot fan van de Action .. misschien wisten jullie dat al wel :)
Bij de Action verkopen ze al een tijdje het merk Odina Visage, misschien kennen jullie het wel ... ze verkopen verzorging en reinigings producten voor het gezicht. Ik ga vandaag over 3 producten een review schrijven!

Laat ik beginnen met het eerste product, de oog make-up remover. 


Het product beloofd dat het waterproof oog make-up kan verwijderen, en of dat kan ie ook heel goed! Ik heb het remover op een pad gedaan en ik kon zo mijn make-up er voorzichtig afvegen, ik had kleine pads waardoor ik er wel 2 à 3 nodig had maar met reuze pads zou het zeker met eentje lukken! Mijn ogen gingen niet raar reageren op de remover, ze gingen dit prikken of beleven 'dicht plakken'. Ik zal nu even de ingrediënten lijst erbij halen, in goedkope producten vind je vaak wat slechte producten die je huid bijvoorbeeld laten uitdrogen, en dat willen we juist niet!


In het boek van Cynthia vond ik een stukje met welke producten je beter kon vermijden. Ik zie bij de ingrediënten van het product geen rare of verkeerde ingrediënten staan. Dat wil niet zeggen dat alle ingrediënten verzorgend zijn maar ze zijn in ieder geval niet schadelijk voor je gezicht!

Door naar het volgende product, de reinigings gel

De reinigings gel kun je ook wel gebruiken als facewash, dat doe ik in ieder geval, ik gebruik het product het liefste onder de douche, als ik het product al gebruik, eigenlijk vind ik het namelijk helemaal geen fijn product, als het al in de buurt van je ogen komt gaan je ogen branden en zeer doen en dat wil je toch liever niet. Als het niet bij je ogen in de buurt komt is er niet heel veel mis mee het maakt je gezicht lekker zacht! Laten we bij dit product ook eens naar de ingrediënten lijst kijken!

Als tweede ingrediënt zien we SLS staan, dit product kunnen we beter niet op ons gezicht gebruiken en het staat ook nog eens bijna boven aan dus er zit heel veel van in :| laten we nog even verder kijken dan zien we ook parfum staan, gelukkig wat verder onderaan! Toch zou ik dit product niet kopen kijkend naar de ingrediënten lijst.


Laten we naar het laatste product kijken, de gezicht scrub!

Dit is mijn favoriete scrub, ik heb al minstens 3 tubes opgemaakt. De scrub deeltje die er inzitten zijn best grof en zijn niet echt zacht, ik zou deze scrub dus zeker niet aanraden als je een gevoelige huid heb! Ik gebruik dit product ook graag onder de douche.
Ook bij deze pak de ingrediënten lijst er even bij!


Ook in dit product zitten geen verkeerde producten wat uiteraard niet betekend dat alle producten perse goed of verzorgend zijn!

De reinigings gel zou ik laten liggen! De scrub zou ik zeker een keer testen als je geen gevoelige huid heb en de oog make-up remover zou ik ook een keertje gaan uit proberen!

De producten zijn allemaal in de Action te koop
Oog make-up remover kost 0,99
Reinigings gel kost 1,29
Gezicht scrub kost 1,39

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Fijne en duidelijke review! Ik heb nog nooit gezichtsverzorgingsproducten van de Action geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de producten nog niet geprobeerd, maar heb ze wel in de winkel gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks voor de goede review! Ik was nadat ik jouw review had gelezen bij de Action en heb de lotion meegenomen. Ik wilde ook de gezichtsscrub, maar helaas hadden ze die niet bij die Action. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...