dinsdag 7 januari 2014

W7 | Squeeze me lipgloss

Hee allemaal,
Toen ik voor het eerst bij de Big Bazar kwam kwam ik deze lipgloss tegen, ik was erg benieuwd hoe deze zou gaan bevallen en ik kan jullie alvast vertellen dat ik mega tevreden ben over deze lipgloss!!!



Deze lipgloss is niet zomaar een lipgloss maar een lipgloss met een aparte applicator het is namelijk een kastje in plaats van een soort klein sponsje!


Hier kan je goed zien dat het stevige haren zijn die fijn je lipgloss aanbrengen! Ik vind de kleur en pigmentatie van deze lipgloss ook erg mooi!

Jullie zullen je vast ook afvragen hoe de applicator er uitziet na het swatchen van de lipgloss. 


Ik moet eerlijk zeggen dat het kwastje er beter uitziet net wat puntiger en wat scherper! Ik ben helemaal fan van deze lipgloss en ga van de week nog meer halen in ook nog andere kleuren (of ik heb ze al gehaald). Deze lipgloss is dus makkelijk verkrijgbaar bij de Big Bazar en kost maar 1,- geen geld als je het mij vraagt voor z'n fijne en mooie lipgloss!!

Wat vinden jullie?

Liefs Tessa, 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...