vrijdag 7 februari 2014

Catrice | Camouflage cream

Hoi allemaal,
Toen ik bij Willemijn en Martine van LLG de camouflage cream van Catrice zag kon ik het niet laten om er ook eentje aan te schaffen ik was toch nog opzoek naar een concealer! ? Benieuwd wat ik er van vind?

Wat toch wel het belangrijkste van een concealer is, is de dekking! Een concealer die de roodheid van je puistje of de donkere kringen onder je oog niet bedekt is eigenlijk overbodig, het is juist de bedoeling dat het onzuiverheden en donkere kringen bedekt!


Je heb verschillende soorten concealer, sommige zijn meer creamy en de andere is juist heel vloeibaar en dan heb je ook nog de keuze uit concealer uit een potje, concealer uit een stift, concealer met lipgloss applicator. Dit is concealer uit een potje dit kun je daarom het beste met een concealer kwastje aanbrengen. Een concealer kwastje kun je eigenlijk vergelijken met een kleine foundation kwast. Ook kan je er voor kiezen om de concealer aan te brengen met je vingers.

zonder concealer
Met concealer

Ik heb niet echt een hele egale huid onder mijn oog waardoor cream concealer voor mij toch niet helemaal de goede uitkomst is. Als je huid wat strakker is onder je oog zou een cream concealer prima kunnen. Als je net zoals mij meer lijntjes heb kun je beter voor een vloeibare concealer gebruiken uit een stift of uit een tubetje!


Al met al vind ik het een goede concealer, hij dekt goed en hij blijft goed zitten. Ook na het afpoederen! De concealer is te koop bij Kruidvat en Trekpleister in de schappen van Catrice voor 2,99. 

Liefs Tessa, 

7 opmerkingen:

  1. Ik heb deze al heel lang en ik ben er zo tevreden mee! Het is echt de beste concealer naar mijn weten. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit bij je, ik heb m zelf ook en ben er blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze ook en ik gebruik hem ook niet voor onder mijn ogen, ik heb daar dus ook veel lijntjes. Voor puistjes etc. is hij wel heel erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het concealer palettje van Catrice en die vind ik ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze vind ik zo fijn! Ik gebruik hem wel alleen op oneffenheden en sproetjes, voor mijn ogen gebruik ik een andere concealer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga deze kopen als mijn huidige op is :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...