zondag 9 februari 2014

Catrice | Eyebrow kit

Hoi allemaal,
Bij Vera zag ik een filmpje deze eyebrow kit voorbij komen, ik wilde graag een goede poeder voor mijn wenkbrauwen dus heb dit setje gehaald en ik ben er erg blij mee!

In dit doosje zitten 2 kleuren. 1 lichte kleur voor blondines en 1 donkerdere kleur voor brunettes.
Zelf gebruik ik de lichte kleur omdat ik die wat mooier bij mezelf vind staan. Niet alleen zitten er 2 poeders in het doosje er zitten ook nog 2 mini tools in, een klein pincetje zodat je, je wenkbrauwen goed in model kan brengen waar je ook bent. Dan zit er ook nog een schuin afgesneden kwastje in, hier breng je de poeder netjes en nauwkeurig mee aan. Aan de andere kant van dat kwastje dit ook nog een spoelie, hier mee kan je, je wenkbrauwen in vorm kammen en de kleur netjes vervagen. Allebei de tools werken prima, maar toch gebruik ik liever een wat langer kwastje en een wat grotere spoelie! Ook gebruik ik liever een wat groter pincet omdat die beter in de hand ligt.

Donkere poeder                                                                          Lichte poeder 

De poeder heeft een goede pigment en structuur. De poeder is mat al lijkt het op de foto niet zo. 
Ik vind het zeker een aanrader. Deze wenkbrauw kit is te koop bij Kruidvat en Trekpleister in de schappen van Catrice voor 3,99!

Liefs Tessa, 

4 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit, ik zocht nog een goeie. Ik ga deze zeker proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze stond al lang op mijn lijstje, maar ik loop er steeds voorbij! Ik weet niet wat me tegenhoud! Ziet er erg goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dit setje ook, ziet er heel mooi uit! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...