vrijdag 14 februari 2014

MAX | Party lashes

Hoi allemaal,
Als eerst wil ik jullie een super Valentijnsdag wensen, ik heb geen valentijn dus ik ga eigenlijk niks doen, ik vind het wel lekker rustig zo :p
Vandaag heb ik een review van mega party lashes!




Hoe cool zijn deze nepwimpers, ik vind ze echt heel vet en ik heb zeker niet te enigste. Ik kon ze echt niet laten liggen en heb dus dit setje meegenomen en natuurlijk ga ik jullie vandaag het resultaat laten zien!


Er zijn verschillende setjes te koop met 3 soorten nepwimpers + een wimper lijm. Om de wimpers op te plakken heb ik de deze wimper lijm gebruikt die erbij zit omdat ik geen andere lijm heb maar natuurlijk kan je gewoon je eigen wimper lijm gebruiken. 


Ik heb er maar 1 woord voor WOWWWWWW. Volgens mij is het wel duidelijk dat je met deze nepwimpers helemaal klaar bent voor carnaval! Persoonlijk vind ik deze roze en blauwe nepwimpers wat minder, misschien komt dat ook wel door mijn slechte nepwimper plak kunsten natuurlijk niet helemaal omdat de roze en blauw niet goed met je zwarte wimpers mengen en er heel raar voor zitten. De zwarte wimpers met glitters vind ik erg mooi en iets subtieler en 'mengen' beter met mijn eigen wimpers. Al met al vind ik dit een hele gave set en zeker voor een prijsje van 0,95 cent en ook zijn ze nog eens makkelijk verkrijgbaar bij de Action!

Liefs Tessa, 

9 opmerkingen:

  1. De zwarte met glitters vind ik wel heel gaaf voor een feestje of zoiets!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen Valentijn!!!! Weet je dat heel zeker???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, oke papa jij bent mijn valentijn :)

      Verwijderen
  3. hihi ze zien er grappig uit! Zwart met glitters vind ik het leukste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zwarte met glitters zijn echt heel erg gaaf, de andere twee zijn mij iets te gekleurd haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, ik vind die tweede echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...