zaterdag 15 maart 2014

Colgate max white one Luminous

Mooie witte en rechte tanden, dat vindt iedereen volgens mij wel belangrijk. Niet iedereen heeft geld voor een tand bleek behandeling bij een tandarts en een mega dure whitening tandpasta. Gelukkig heeft Colgate ook whitening tandpasta die een stuk voordeliger is. 


Ik heb al verschillende tandpasta’s van Colgate gehad, heb begon eigenlijk vorige jaar met een tester van de Colgate Max White One. Ik was zo tevreden over de tester dat ik een full-size heb gehaald, toen die ook op was heb ik er nog een gehad. Ik kon echt niet meer zonder. In de zomervakantie is toen ook die tube opgeraakt en heb ik er een in Frankrijk gehad, dit was wel een andere versie, ik heb geen idee meer hoe deze heten maar die was ook prima. Ook die is opgegaan! Ik kon nu echt niet meer zonder en ben naar de trekpleister gerend toen ik zag dat ze 1+1 gratis hadden op Colgate. Ik zag toen 3 versies staan, die van de tester en die uit Frankrijk maar ook een nieuwe namelijk de Colgate Max White One luminous , aangezien ik de andere al kende heb ik de luminous mee genomen, in middels heb ik daar ook al 1 tube van opgemaakt en alweer een nieuwe geopend. Aangezien ik ze zo fijn vind heb ik besloten om er toch maar een review over te schrijven!

Ik vind de tandpasta er zo leuk uitzien, blauw met glitters, blauwe stukjes en grove witte stukken! Ik vind deze dus de MAX white one luminous minder fijn als de gewone standaard MAX white one. Dat komt voornamelijk door de whitening. Ik vind persoonlijk dat deze mijn tanden minder wit maakt als de MAX white one, toch vind ik deze wel fijn want ja hij maakt je tanden toch schoon van de resten eten! Als deze tube op is stap ik daarom toch over naar de MAX white one. De MAX white one luminous kost 4,39 en is verkrijgbaar bij Etos, Trekpleister, Kruidvat en wat andere drogisten! De tandpasta is regelmatig in de aanbieding dus houd de folders in de gaten voor een leuke actie van 1+1 gratis of 50% korting! Dat scheelt toch wat geld :)

Liefs Tessa,
Welke tandpasta gebruiken jullie graag?

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien hoe verschillende de max white one van elkaar zijn ;o Ik heb nu de Max white one Fresh, die is erg fijn. Liefs, XX

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...