maandag 24 maart 2014

Fogan | Eyeshadow | 02

Op het BFF-event heb ik veel Fogan make-up ingeslagen, want voor 1,- per stuk kan je dat natuurlijk niet laten liggen! Ik kocht verschillende dingen waaronder dit oogschaduw palette met 4 kleurtjes. Dit palette bevat mooie kleuren voor een smokey eye look!
Ik vind de verpakking wel leuk! In het doosje zit ook nog een spons applicator maar die is er denk ik uitgevallen thuis want die staat niet op de foto, haha. Ik was vooral benieuwd naar de pigementatie en eigenlijk valt die me niet tegen! 

Met flits
Zonder flits
De pigment van dit palette valt me zeker niet tegen, de kleuren zijn erg mooi! Wel vind ik het jammer dat er geen echte zwarte kleur in zit, er zit alleen grijs, wit en zilver in, maar dat zijn natuurlijk ook leuke kleurtjes!
Om nog even een goed beeld te geven heb ik een look gemaakt, op het ooglid heb ik eerst een gel eyeliner aangebracht en daarna de 2de en 3de kleur uit het palette erover heen, in de arcadeboog heb ik een pikzwarte kleur van Essence gebruikt en de 4de kleur uit het palette.


De fall-out viel me echt reuze mee, er viel wel wat maar dat gebeurd altijd wel en voor 1,- maakt het mij niet heel veel uit ;) Wel baal ik flink dat je dit palette niet online kan kopen en ook niet in de winkel, maar alleen op beurzen (denk aan de HHB) of zoiets als de BG-Party! 

Liefs Tessa, 

4 opmerkingen:

  1. Wow dat pigment is inderdaad goed! Voor €1! Ik vind de ooglook die je hebt gemaakt ook heel mooi! :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige pigmentatie en dan al helemaal voor de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was vorige week in een nagel winkeltje in Slotermeer en zag zowaar Fogan liggen. Heb oa een blush gekocht. Mooie look heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...