woensdag 26 maart 2014

Look | Smokey eye

Tijd voor een nieuwe look! Ik had eigenlijk nog nooit echt een smokey eye gemaakt, ik draag dat toch niet want ik ga niet uit :p. Maar ik vond het wel eens tijd worden omdat te gaan proberen, dus ben ik aan de slag gegaan! Benieuwd met wat? Lees snel verder :)





Voor deze smokey eye begon ik met een basis van Gel eyeliner (MAX) gevolgd door een zilveren en grijze kleur uit een Fogan palette. Daarna ben ik gaan blenden met een zwarte kleur uit een essence quattro en met een donker grijze kleur uit het Fogan palette. Daarna ging ik verder met de eyeliner waarvoor ik de basis zetten met een Fogan eyeliner (vloeibaar) en verder ging met de gel eyeliner om het wat strakker te maken! Daarna ging ik verder met een potloodje van Pupa om de waterlijn zwart te maken. Als laatste kon de mascara niet ontbreken ik gebruikte die van Ritauls, maar natuurlijk kan je bij z'n look ook lekkere heftige nep wimpers dragen :)
Wat vinden jullie van mijn smokey eye?
Liefs Tessa,

10 opmerkingen:

  1. Heel mooie look heb je gemaakt zeg! Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Blog heb je! Mooie ooglook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wauw! Wat een prachtige ooglook heb je gemaakt zeg!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ahhh dankjewel, wat een mooi compliment <3

      Verwijderen
  5. Je moet dat vaker doen! Niemand verplicht je om overdag zachte make-up te dragen. :P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...