vrijdag 21 maart 2014

MAX | Glossy sticks


Al een hele lange tijd zag ik deze lipglossjes bij de Action liggen, steeds nam ik ze niet meer omdat ze voor Action prijzen redelijk aan de dure kant zijn. Toch besloot ik om ze mee te nemen en ik ben verrast door deze lipglossjes! 


Vanaf de buitenkant ziet het eruit dat de lipglossjes een goede pigment hebben, maar ja dat kan verkoop truc zijn. Echter is dit niet zo en zijn ze werkelijk zo goed gepigementeerd! Het is echt een explosie aan kleur!


Eerst rood, daarnaast roze. 

Kijk hoe mooi die pigment is! Ik heb geen lip swatches voor jullie omdat dat echt niet lukte, dan kwam de kleur niet over, dan was er teveel flits en dan was de foto weer niet scherp. Na 30 minuten heb ik het opgegeven. De lipglossjes brengen er fijn aan en trekken daarna helemaal in je lippen een beetje een lipstain! Ik heb net de lipglossjes geswatched op mijn arm en als ik er nu overheen wrijf gebeurd er helemaal niks, er zit geen kleur op mijn vinger en de kleur op mijn armen zit er ook nog perfect op! Deze lipgloss overleeft een kleine maaltijd of een glas drinken een grote maaltijd niet maar voor de prijs hoeft dat ook zeker niet, gelukkig is het goed bij de te werken ... Als je de topcoat er overheen draagt gaat je lipgloss glimmen en blijft hij voor mijn gevoel niet echt langer zitten. Zelf draag ik hem liever zonder top coat omdat ik de matte finish heel mooi vind. Ik draag de lipglossjes erg vaak maar bijna altijd over mijn NYC lipstains heen omdat de lipgloss dan langer, beter en mooier blijft zitten dan zonder lipstain, dan zou de lipgloss wel een hele maaltijd moeten overleven, yeyyy!
De lipglossjes zijn per 2 stuks, 2,- bij de Action!
Hebben jullie deze wel eens geprobeerd? Zijn jullie van plan om ze te gaan testen?

Liefs Tessa. 

3 opmerkingen:

  1. Oh Tessa wat grappig hiervan heb ik gister een artikel gemaakt die volgende week pas online komt haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede pigmentatie voor zo'n lage prijs! Hier ga ik zeker eens voor kijken als ik bij de Action in de buurt ben.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...