donderdag 13 maart 2014

MAX | Waterproof mascara

Mascara is voor mij echt onbreekbaar, ik draag altijd mascara. Ik vindt het dan ook belangrijk dat de mascara er mooi uit ziet, niet te dik, geen spinnen potten maar een mooie naturel look! Benieuwd wat ik van deze mascara vindt? Lees dan snel veder!


Het feit dat dit mijn 4de mascara is zegt denk ik al wel genoeg, ik vindt het echt heel erg fijn. Hij geeft mijn wimpers precies wat ik nodig heb.

Het borsteltje is een van de dingen dat ik dit een fijne mascara vindt. Het borsteltje heeft genoeg haartjes die precies op de goede afstand van elkaar staan. Op de foto hierboven zit er nog geen mascara op het borsteltje, dat komt omdat de mascara borstel en tube apart van elkaar in de verpakking zitten. Op de foto hieronder zit er wel mascara op het borsteltje. Ook dan ziet het borsteltje er goed uit. Gelukkig zit er ook niet te veel mascara op het borsteltje. De substantie van de mascara is ook erg goed, niet te dik maar ook zeker niet te dun!

Zijn jullie al benieuwd geworden hoe de mascara er op je wimpers zal uit zien?

Nou zo dus! Zelf draag ik meestal 2 à 3 laagjes, want 4 vindt ik dat mijn wimpers al aan elkaar gaan plakken en bij 1 laagjes is het zo 'net wel, net geen mascara'. 2 is voor mij dus perfect. Ik denk dat je van deze mascara moet houden. Wil je graag lange en wat vollere wimpers? Dan is deze perfect houd je meer volume dan kan je beter voor een andere mascara gaan! Deze mascara kost 1,00 en is verkrijgbaar bij de Action!

Liefs Tessa, 

9 opmerkingen:

  1. De mascara lijkt me wel erg fijn. Wat heb je mooie wimpers van jezelf zeg!
    Ik gebruik op dit moment de waterproof mascara van Rimmel. Ik ben er echt niet tevreden over. Het borsteltje is veelste dik, mijn wimpers plakken aan elkaar. En als ik ga zwemmen loopt de mascara gewoon uit. En daar heb ik 12,00 voor uitgegeven.. Ik ga toch maar overstappen naar jouw mascara.
    X vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi wat heb jij prachtige wimpers zeg, i'm jealous!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is best goed voor zo'n kleine prijs! Je hebt mooie gekrulde wimpers zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er bij jou wel erg goed uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit, prachtige wimpers heb jij <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo budget! En natuurlijk leuk dat hij ook echt werkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit, maar jij kan al tevreden zijn over je eigen wimpers, wauw! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...