maandag 3 maart 2014

New in | Hama star 63 statief


Al een tijdje was ik opzoek naar een statief. Zaterdag avond ben ik uitgebreid gaan zoeken naar een statief. Ik kwam uit op verschillende soorten en de Hama star 63 leek me goed! Mijn eerste keus leek goed uiteindelijk is het de Hama star 63 geworden!
Omdat ik de statief wilde bestellen en mijn ouders dat niet z;n goed plan vonden. Ben ik samen met Mama naar Cameranu gereden. Daar heb ik advies gevraagd en bleek dit de beste statief te zijn in mijn prijs klasse. De statief koste namelijk maar 29,45!

De statie kan erg hoog z'n 1m en 66cm!

Hier zie je mijn zusje achter de statief voor wat outfit foto's!

's middags ben ik bij opa en oma wat foto's gaan maken, waaronder deze 2. Normaal lukte dat niet omdat ik niet z'n vaste hand heb. haha 



Ook voor swatches is de statief er handig, al hoe wel een hand statief makkelijker zou werken. 
De statief kun je kopen bij cameranu.nl of in hun winkel op Urk!

Liefs Tessa, 

5 opmerkingen:

  1. Ik ben ook al even op zoek naar een statief, en deze lijkt me heel fijn om mee te werken.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's , ik wil ook nog een statief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig en helemaal niet duur! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...