vrijdag 14 maart 2014

Rainbow loom bands.

Vorige week kwam ik bij de action en kwam ik de rainbow loom bands kit tegen, ik had een weekje eerder al voor het eerst een filmpje daarvan gezien op youtube en het leek me erg leuk, maarja om zo iets nou op internet te bestellen vond ik wat overdreven. Maar ja als ze het bij de action hebben voor maar 1 euro kan ik dat echt niet laten liggen :)

Omdat ik het zo leuk vind heb ik besloten om een filmpje op te nemen waarin ik laat zien hoe je het makkelijkste armbandje kunt maken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien en er ook wat aan hebben!



Een rainbow loom bands kit is dus bij de Action te koop voor 1 euro in de kit zit 1 sjabloon, 400 elastiekjes, 1 haakje. Kom je deze kit tegen zou ik hem zeker meenemen, het is echt leuk om te doen!! Op youtube vind je nog veel meer filmpjes van de rainbow loom bands zodat je ook wat moeilijkere armbandjes kan maken of misschien zelfs wel een ring!

Liefs Tessa,

8 opmerkingen:

  1. hahah hoe verzinnen ze zoiets...grappig

    New blogpost: travel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat leuk bedacht is dat! Leuke armbandjes zo, ook lekker vrolijk :)

    xo Liesbeth
    http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Ik kende het nog niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is dat een volledige kit voor maar 1euro ? :o

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tessa,

    Ook online kan je heel voordelig loom bands kopen. Bij de loombandswebshop.nl kost een zakje van 600 stuks €2,50 en een startpakket €5,00

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...