zondag 6 april 2014

5x sample review

Ik vind samples altijd erg leuk! Producten uit testen alleen dan gratis. Vind je het product nou niet fijn, heb je er in ieder geval niks voor betaald en heb je er ook geen grote hoeveelheid van! Super handig! Ik heb een paar samples gespaard voor een sample review!

Neutral bodymilk
De substantie van de bodylotion is wat aan de dunne kant, wat ik zelf wat minder vind. Wat me ook gelijk opviel was de geur, die vond ik namelijk niet heel fijn. Het uitsmeren van de bodylotion ging wel erg goed omdat de bodylotion niet te dik is. Mijn huid werd zeker goed gevoed door deze bodylotion, toch zou ik hier geen full-size van kopen, daarvoor vind ik de vieze geur te overheersend. De bodylotion is onder andere verkrijgbaar bij Kruidvat, Trekpleister en Etos voor ongeveer 6 euro. 

L'orál skin perfection dag crème
Wauw, dat is het eerste woord wat ik kan uitbrengen. De eerste indruk was al goed. Het product rook heerlijk, ik kan niet omschrijven hoe maar het was aangenaam. Toen begon ik te smeren en wow wat voelde heel fijn. De crème voelt zijde zacht en is heerlijk vet. Na 5 minuten was de crème helemaal ingetrokken en voelde mijn gezicht ook helemaal als zijde, zelfs de volgende ochtend voelde mijn huid perfect en was mijn huid ook een perfecte basis voor mijn make-up! Ja, ik weet het, het is een dagcrème maar ik bracht hem 's avonds op :$ De crème is te koop bij drogisterijen en bij Wehkamp voor 14,99.  

Clinique dagcrème met SPF 20
Clinique is voor mij echt een merk waarvan ik nooit een product zou kopen zonder dat ik er een tester van heb geprobeerd, maar goed ook. Ik vind deze dagcrème nog lang niet zo goed. Ook de geur van dit product is niet heel fijn. De crème is wel erg dik. Dat vind ik zelf heel fijn omdat ik dan het idee heb dat het heel voedend voor je huid is, dat is het ook. Mijn huid werd er heerlijk zacht van maar wel een beetje vet. De geur en het feit dat mijn huid er een beetje vet van word zijn de redenen dat ik geen full-size zou kopen voor ongeveer 40 euro.

 Evolve bodyscrub

Hadden jullie al eens van dit merk gehoord? Nou ik niet. Eerst dacht ik dat dit een bodylotion was ... uhm dus niet het is een bodyscrub met hele fijne scrub deeltjes. De deeltjes waren heel klein en rond wat heel fijn werkte en mijn huid heel zacht maakte. Na wat Google kwam ik erachter dat het een biologische scrub is wat onder andere online verkrijgbaar is bijvoorbeeld hier. Een full-size kost 11,50 voor 200ml. 
Nivea sensitive dagcrème

Als laatste testen ik een sample van de nieuwe Nivea dagcrème. Hier was ik wel erg benieuwd naar. De crème is vrij dik en ruikt niet erg lekker vond ik persoonlijk. De dikke substantie vind ik wel erg fijn zoals ik net al zei. Ik had heel erg het idee wat de crème goed voeden en dat mijn huid er ook lekker zacht van werd, niet zoals bij l'oreal maar wel lekker zacht. Deze crème is verkrijgbaar bij de drogist voor 7,99. 

Liefs Tessa, 
Welk product hebben jullie wel eens getest?


4 opmerkingen:

  1. ik hou niet zo van samples gooi ze altijd weg ahahha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Superdefensive is écht een zalig product!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met Neutral is het zo dat er helemaal geen geur inzit. Raar dat die dan alsnog een geur afgeeft. :P En het is een bodymilk, dus logisch dat het dan wat dunner is. :3

    Ik heb de cremes van L'Oreal en Nivea geprobeerd, maar L'Oreal beweert voor de gevoelige huid te zijn en doet er dan parfum en kleurstoffen in, juistem. Nivea is nu mijn vaste dagcreme geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...