vrijdag 4 april 2014

Fogan | Blush | 05

Ik ben niet helemaal van blush, maar toch kon ik deze knal roze blush niet laten liggen toen ik op het BFF-event was. Ook was ik erg benieuwd hoe de pigment zou gaan zijn en hoe de kleur zou staan. 


De verpakking van de blush is wat aan de saaie kant al hoe wel ik de zilveren letters wel mooi vindt. De blush heeft geen mooi patroontje, jammer maar het gaat tenslotte om de kleur. 

Een veeg blush. 
De pigment van de blush is echt mega goed, nou ja goed, een blush moet natuurlijk niet te fel zijn op je wangen. Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Deze blush geeft dus niet echt een natuurlijk effect ook niet als je hem vervaagt met je kwast of als je echt een heel klein beetje aanbrengt, wat je ook doet de kleur blijft mega fel. Niet echt iets voor overdag maar voor het uitgaan zou het wel kunnen. Daarin tegen vind ik de roze kleur wel echt mooi, daarom zou je de blush eventueel nog in een ooglook kunnen verwerken. De blush is voor 1,- te koop bij fogan.nl. Klik hier om gelijk naar de blushes te gaan. 
Conclusie ; de blush heeft een prachtige koele kleur, alleen te veel pigment voor een mooi every day blush ook al zou je hem voorzichtig aanbrengen. Voor het uitgaan zou de blush wel perfect zijn!
Liefs Tessa, 

4 opmerkingen:

  1. wow dat is een hele velle, ben benieuwd hoe die jou staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel heel fel, jammer dat hij niet zo goed te vervagen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1 euro is wel erg goedkoop voor zo'n goede blush! De pigmentatie is echt onwijs goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kwam laatst bij een nagelwinkel in Amsterdam en daar kochten ze ook Fogan. Heb natuurlijk ook een blush meegenomen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...