maandag 21 april 2014

Fogan | Eyeliner


Al vele Fogan producten zijn langs gekomen in een review. Vandaag is het tijd voor de vloeibare eyeliner. 


Met flits


Zonder flits


Tessa en eyeliner is al geen top combinatie maar al zeker niet met deze, wat een ramp. Zien jullie dat resultaat? Dat lijkt toch nergens op. Dat ligt echt niet alleen aan mij maar ook aan die prut eyeliner. Nee, ik ben helemaal niet enthousiast over deze eyeliner. Op mijn arm ziet de eyeliner er nog best oké uit. Maar op mijn oog is het echt een ramp. Vooral door het puntje van de eyeliner waar GEEN beweging inzit, dat werkt echt verschrikkelijk. Als je een eyeliner met een hard puntje wel fijn vind kan ik deze zeker aanraden. Maar als je net zoals mij van een stift eyeliner of meer van een soepel kwastjes houd zou ik deze zeker laten liggen. De eyeliner mag dan maar wel 99 cent kopen maar ik denk dat ik nooit vrienden zal gaan worden met deze eyeliner. De eyeliner is hier te koop. 
Liefs Tessa,  

5 opmerkingen:

  1. Wauw dat is inderdaad geen fijn resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat hij niet zo fijn werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond dat de punt er sowieso vrij dik uitzag...
    Ook al kost een product weinig, als het niet werkt is het nog verspilling!
    Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...