donderdag 17 april 2014

Fogan | Lipstick | 07 en 08


Inmiddels zijn er al heel wat Fogan reviews langs gekomen maar nog geen lipsticks. Vandaag is het dus tijd voor 2 verschillende lipsticks!



Boven 08
Onder 07
Zonder flits
Eerst 07, dan 08
Met flits
Eerst 07, dan 08
08

07
Ik vind dit zeker 2 mooie lipsticks. Ze geven geen bom aan pigment maar ze geven wel een mooie subtiel kleurtje. De lipsticks hebben geen namen maar alleen nummers. Laten we beginnen met de kleur 07, dat is een lichte felle rode kleur. Dan 08, dat is een wat donkere bordeaux kleur, deze geeft ook een mooie kleur af. Niet heel donker maar wel mooi! Allebei de lipsticks brengen fijn aan. Ze zijn een beetje vettig en romig te gelijk, daardoor is het aanbrengen makkelijk en voel je ze niet zitten. Een kleine maaltijd overleven de lipsticks wel maar bij een grote maaltijd haalt de lipstick niet, dan slijt hij eraf. Hij slijt wel 'mooi', er komen geen rare ophopingen van de lipstick of rare vlekjes.
Helaas kon ik op internet nergens vinden waar ze te koop zijn. Ik heb de lipsticks gekocht op het BFF-event voor 99 cent. Geen geld dus en kwalitatief zijn ze best goed. Kom je ze tegen, zou ik er zeker eentje meenemen :)

Liefs Tessa,

5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze wel een beetje op elkaar lijken, maar mooi zijn ze zeker. Dit zijn echt kleurtjes die je overdag mooi kan dragen.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het subtiele effect juist erg mooi, die lichte is wel leuk voor het voorjaar denk ik. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn mooie kleurtjes voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...