vrijdag 11 april 2014

Fogan | Mascara


Ik heb al veel verschillende reviews over verschillende Fogan producten geschreven! Vandaag is het tijd voor de Fogan mascara, net als alle andere Fogan producten kost deze mascara ook maar 99 cent. Zal het een budget topper zijn?



Laten we beginnen bij het borsteltje, het borsteltje ziet er wel goed uit. Sommige zouden hem net wat te dik en groot kunnen vinden. Ik vind hem ook wel erg dik. Door het dikke borsteltje tik je al snel tegen je huid aantikt waardoor het op je ooglid zit of onder je oog. 


Ik had daar ook last van, helaas. Gelukkig had ik geen oogschaduw op maar anders was nu mijn hele ooglook verpest geweest :( Het is dus zaak om goed op te passen met het aanbrengen, vooral als je een mooie look heb gemaakt. 

Zonder flits                                               Met flits


De mascara geeft een goede zwarte kleur af. Tijd voor de ultieme test, hoe ziet de mascara eruit op je wimpers en hoeveel laagjes heb je nodig voor een goed effect!

Hoeveel laagjes je nodig heb hangt natuurlijk wel af van wat je zelf wil. Met 1 laagje zijn je wimper mooi van vorm een ook goed zwart. Als je dus niet van heftige mascara houd net zoals mij is 1 laagje voldoende. Hou je meer van een heftige mascara dan kan je wel 3 à 4 laagjes gebruiken. Vooral het mascara op de onderste wimpers aanbrengen kan wat geknoei opleveren (kijk maar bij de onderste foto)

Ik vind dit wel een fijne mascara, je hebt maar 1 laagje nodig voor het effect waar ik van hou. Alleen het geknoei vind ik wel erg jammer en ook iets wat best zwaar telt als je een mooie ooglook heb gemaakt. Als je dus geen oogschaduw draagt kan ik de mascara zeker aanraden, je kan de mascara dan zo van je ooglid halen met een wattestaafje. Draag je wel graag een mooie ooglook dan zou ik hem laten liggen, je wil immers niet dat je hele ooglook word verpest door je mascara. 
De mascara is hier en hier verkrijgbaar voor 99 cent. 

Liefs Tessa, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...