maandag 7 april 2014

Fogan | Oogschaduw | 05


2 weekjes geleden kwam er een artikel online over smokey eye quattro van Fogan en vandaag is het tijd voor een lekker fel gekleurde qauttro, perfect voor de lente!




Met flits

Zonder flits

De pigmentatie is zeker niet slecht maar ook niet dat je zegt 'WOW'
Om de laten zien of de kleuren in een ooglook er beter uitzien heb ik er ook even een snelle look mee gemaakt!


Op het ooglid heb ik eerst de lichte paars en daarna de donker paars aangebracht. Onder het oog en in de creas heb ik de groen aan gebracht en op het wenkbrauwbot een heel klein beetje witte highlighter. 
Op mijn oog zijn de paarse kleuren erg mooi en de groene kleur iets minder. Alle kleuren in een ooglook zijn wat minder maar als je ze als accent in een nude look zijn ze alle 3 wel erg mooi. 
Ben je dus opzoek naar een palette om een complete look mee te maken zou ik deze niet aanraden, ben je opzoek naar mooie kleurtjes voor bij bijvoorbeeld een andere look. Helaas is Fogan heel moeilijk verkrijgbaar. Een bezoekster zei dat het in een nagel winkel bij Slotermeer verkrijgbaar is. Veder is het te koop op www.fogan.nl en www.topoftheshelf.nl
Liefs Tessa, 

5 opmerkingen:

  1. Wauw erg mooie kleuren =)
    Jammer dat ie zo moeilijk te koop is
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mijn tip van de winkel in Amsterdam Slotermeer erbij hebt gezet. Nu was ik zaterdag op een Vintage Beauty beurs en daar werd het zowaar weer verkocht! Heb per ongelijk zelfs dubbel producten gekocht...Kan mooi in een winpakket. Dit palette heb ik ook aangeschaft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleurtjes! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...