maandag 28 april 2014

Fogan | Oogschaduw | 06




Met flits
Zonder flits
Alle 4 de kleuren zijn heel goed gepigmenteerd met 1 veeg. De kleuren combinatie vind ik erg goed, verschillende bruine kleuren en dan nog een kleurtje die een highlighter voor moet stellen (alleen wat een beetje mislukt is. Wel vind ik het jammer dat er geen mat kleurtje inzit, aangezien ik dat altijd wel mooi vind.
Je kan hier zeker een mooie look mee maken!
De prijs is ook zeker een van de reden dat ik je hem kan aanbevelen, hij kost namelijk maar 99 cent. Helaas heb ik heb nergens op internet gevonden en denk ik dat je hem alleen kan krijgen op speciale beurzen zoals de BG Party of het Bff-event.

Liefs Tessa,

4 opmerkingen:

  1. Leuke palette, ik vind het wel iets meer voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, goede pigmentatie! Ik had laatst een Fogan palette getest met grijze kleuren en die was een stuk minder...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, dat pigment is echt geweldig!! Deze wil ik ook wel hebben. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...