woensdag 9 april 2014

Look | Gold eyeliner


Tijd voor een nieuwe look, ik vind het altijd erg leuk om te spelen met make-up. Deze keer heb ik geleyeliner en oogschaduw gemixt en dat geeft dit leuke effect!




Eerst dracht ik een bruine oogschaduw aan als basis. Daarna mengde ik een MAX eyeshadow met een geleyeliner van MAX, de eyeliner word dan zwart met een gouden stukjes erin. Ik vind het erg mooi maar niet echt iets voor elke dag, nou ja misschien als de wing iets minder of mooier is, hier zit in ieder geval nog verbetering in ;)
Ik gebruikte ook een mascara van MAX, een leuke budget look!

Liefs Tessa, 

Wat vinden jullie van deze look?

4 opmerkingen:

  1. Wauw je hebt een prachtige wing gemaakt! Ik vind de kleur goud ook echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg tof. :) Bij de Hema heb je ook gekleurde eyeliner ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je wing is echt mooi geworden, en de gouden eyeliner maakt het zo speciaal haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...