woensdag 23 april 2014

Look | Spring

 Tijd voor een vrolijke ooglook! Ik gebruikte mooie lente kleurtjes voor deze look uit een budget palette!





Voor deze look heb ik het palette van Fogan gebruikt in de kleur 05, hier zitten 2 paarse kleurtje, 1 groen kleurtje en 1 wit oogschaduw in. De 2 paarse heb ik gebruikt op het ooglid en een beetje laten overlopen in elkaar. De groene kleur heb ik onder het oog gebruikt en een beetje in de crease om het geheel net een beetje te vervagen en de paarse lijnen ook mooi 'omhoog' te laten vervagen. Ik gebruikte de mascara van MAX!

Liefs Tessa,

Wat vinden jullie van deze ooglook?

3 opmerkingen:

  1. Mooie look heb je gemaakt, ik hou wel van roze op de ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie look de kleurtjes maken mij vrolijk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje zeg! Zelf draag ik niet vaak roze op mijn ogen, maar voor een feestje is het leuk. X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...