zaterdag 19 april 2014

Lush | Angel on bare skin


Mijn eerste Lush product is een feit en ook nog eens een zelf gemaakt, benieuwd wat ik van de Angel on bare skin van Lush vind? 

 Op het Bff-event was lush er ook bij met een workshop waarbij we angel on bare skin van lush gingen maken. Alleen dat was al een feestje toen ik het thuis ging testen werd ik alleen nog maar blijer en blijer!



Angel on bare skin is een reiniger voor je gezicht en laat je huid ook heel mooi stralen. De ingrediënten die erbij mij inzitten zijn ;
  • Gemalen amandelen ; voor een scrub effect
  • Kaoline ; dit is een chinees product waar ze ook wel porselein van maken 
  • Glycerine
  • Water ; om het geheel een beetje te mengen
  • Lavendel en rozen olie ; voor een lekker geur
  • Lavendel stukjes
In de winkel versie zit er ook nog blauwe kamile olie, tagetes olie en benzoë gom bij. 

Ik bracht het product tijdens het douche aan. Toen ik het voor het eerst gebruikte was het mega hard en kreeg ik het moeilijk uit het potje. Naarmate je het vaker gebruikt zal het steeds wat soepeler en zachter worden. Ik heb het product 5 weken lang, 3 dagen per week gebruikt en nu is het op :( Aan het einde kwam er ook wat schimmel in (Bahh) omdat er te veel vocht in het potje zat, pas daar dus mee op!! Daarvoor heb ik het echt met liefde gebruikt. Mijn huid werd er zacht van en schoon, dit bleef ongeveer 2 dagen zo, heerlijk dus!

100 gram kost 9,90 en het is te koop bij de Lush winkels door heel Nederland!

Hebben jullie dit product wel eens getest?
Liefs Tessa, 

3 opmerkingen:

  1. wauw wat een fijn product lijkt me dat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit product ook en vind het erg fijn! Ik bewaar het altijd buiten de badkamer en ga er altijd met droge handen in, dan kan er geen water bij komen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...