woensdag 23 april 2014

Very Inspiring Blogger Award


Door 2 lieve meiden ben ik genomineerd Very Inspiring Blogger Award, super bedankt Liselot en Saraya!

De regels:  
1. Zet de regels in je artikel.
2. Bedank en link de persoon die jou heeft genomineerd.
3. Schrijf 7 feiten over jezelf.
4. Nomineer 15 andere bloggers.

7 feiten over mijzelf: 
1. Ik doe over iets minder als 3 weken examen op GT Niveau
2. Ik heb Diabetes en Coeliakie (gluten allergie)
3. Dinsdag werk ik voor het eerst bij Scapino
4. Ik vind 2de hands kleding winkels helemaal leul
5. Ik ben gek op de chocolade melk van de Hema
6. Ketchup chips is de beste chips die er bestaat
7. Ooit schreef ik een artikel met 100 facts over mezelf

De 15 bloggers die ik nomineer :
1. Manon
2. Mirjam
3. Sarah
4. Mandy
5. Kristy
6. Natiza
7. Joanne
8. Céline
10. Dionne
11. Malou
12. Evelien
13. Simone
14. Amy
15. Vanessa

Liefs Tessa, 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je genomineerd bent :) En superlief dat ik er ook bij sta! Chocolade melk van de Hema met lekker veel slagroom mmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan hoor :-D 2dehands winkels vind ik ook leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het nomineren! Leuke feitjes ;) ik zal hem zeker doen! :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...