zaterdag 24 mei 2014

Casecovercompany.nl | Review


Ook wel CCC, ken ik al een tijdje. Ik had echt hoog nodig een mobiel hoesje nodig, nergens in de winkel vind je hoesjes voor een alcatel mobiel, ik baalde er flink van want nu moest ik via internet gaan bestellen en daar hou ik eigenlijk niet zo van, benieuwd hoe het uitpakte?

Ik bestelde een roze hoesje, een hard case, dat leek me wat fijner dan een soft case. 2 dagen na het plaatsen van de bestelling kwam hij al binnen, netjes verpakt in een doosje zodat de case nooit kon beschadigen tijdens het vervoeren.


achteraf had ik toch maar beter een softcase kunnen nemen, want na 3 dagen viel mijn mobiel van mijn bed (met hoesje) en is het hoesje beschadigd, erg balen, maar ja eigen schuld!


Deze beschadigingen mogen de pret niet drukken, want deze case koste maar 9 euro, al hoewel het duur lijkt valt dat best mee aangezien een Alcatel case heel moeilijk verkrijgbaar is.









De verzendkosten bij casecovercompany zijn lekker laag namelijk maar 1,50! De cases worden snel verzonden ;
Kwa prijs kwaliteit verhouding vind ik CCC zeker aan te raden maar ook kwa verzending en verzendkosten vind ik casecovercompany een goede webshop, zeker aan te raden. Vanmiddag komt er een winactie online in samenwerking met casecovercompany! De winactie is dus in samenwerking met casecovercompany maar de case heb ik wel zelf betaald. 

Liefs Tessa, 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...