zondag 4 mei 2014

Fogan | Foundation + Poeder

Al vele reviews van Fogan staan online! Vandaag is het tijd voor de producten waarmee je de basis van je gezicht vormt! Zouden dit dan de budget toppers van Fogan worden?





*foundation, foundation, poeder* met flits

*foundation, foundation, poeder* zonder flits
Laat ik beginnen met de verpakking. De tube van de foundation werkt zijn en ziet er goed uit. De verpakking van de poeder vind ik een beetje saai en te gewoon. En overbodig groot, ze hadden beter een doosje kunnen ontwerpen waarbij het sponsje er in een vakje onder zit, dan zie je het niet zitten en zit het niet in de weg als je hem toch niet gebruikt.

De foundation is precies de goede kleur voor mij :) Ik heb kleur 02. De foundation dekt super zoals je kan zien. Als je hem van dicht bij zou zien zie je wel dat hij een beetje streperig is en er wat cakey uitziet, helaas wel een minpuntje. Als je hem heeeel dun zou aanbrengen is dat niet maar dan dekt hij ook bijna niet. Veder geeft de foundation ook al een klein beetje een matterend effect :). Toen heb ik de poeder over de foundation heen gebruikt. De poeder heb ik in 03, helaas een tintje donkerder. Deze matteert ook heel goed. Geeft wel een cakey effect als je te veel aanbrengt maar bij een subtiel dun laagje (als je, je kwast aftikt aan de rand) geeft hij een mooi mat effect.

Over beide producten ben ik dus best tevreden. De foundation iets minder omdat ie toch een beetje streperig dekt en er een beetje cakey uitziet. De poeder vind ik wel fijn mits hij een kleur lichter is! Maar deze is wel perfect voor de zomer (na en tijdens 3 weken Frankrijk :p)
Allebei de producten kosten 99 cent.
De foundation is hier te koop en de poeder is hier te koop!

Wat vinden jullie van de producten?

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Lijken me fijne producten! Ook echt super goedkoop! :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goeie foundation! Fogan kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...