donderdag 8 mei 2014

Fogan | Lipgloss | 01, 07 en 09

 Lipglossjes zijn altijd leuk! Ik kocht 3 kleurtjes op het bff-event en vandaag ga ik jullie ze voor jullie reviewen!


Zonder flits
met flits
Ik had 3 kleuren een licht roze met parelmoer glans (01), een mooie roze kleur met een kleine glans (07) en een bordeaux kleur met glans (09).

De licht roze kleur heeft eigenlijk geen pigment maar alleen een beetje parelmoer glans. Ik vind hem wel mooi, maar het is niet een kleur die ik vaak zal dragen. Misschien wel over een andere lipstick heen, maar niet zo snel alleen deze kleur.

De wat donkerdere roze kleur heeft een betere pigment en die vind ik zeker ook heel mooi! Ik draag deze redelijk vaak omdat ik het een mooie roze kleur. De kleur is heel goed overdag te dragen. Hij blijft ongeveer 2 uur zitten en overleefd alleen een hele kleine maaltijd. Als de lipgloss er wel af vervaagt gebeurd dat wel 'mooi'.

De rode kleur is denk ik wel mijn favoriet vooral bij wat somberder weer is deze perfect! Je kan hem zowel mooi over een lipstick dragen als over kale lippen. Eigenlijk is dit hetzelfde verhaal als bij de donker roze lipgloss.

De licht roze lipgloss is hier te koop, de donker roze is hier te koop en de donker roze kleur is hier verkrijgbaar. Alle 3 kosten ze 99 cent per stuk!

Wat vinden jullie de mooiste kleur?
Liefs Tessa,

6 opmerkingen:

  1. Voor 99 cent per stuk vind ik ze erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ze op je lippen er allemaal een beetje hetzelfde uitzien! :-)
    Maar op zich lijken het me fijne lipglossjes voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De donkerroze kleur ziet er goed uit, en wat zijn ze goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw met flits zien de kleuren er goed uit zeg! En voor zo weinig geld! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren zien er leuk uit & dat voor 0,99€!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, voor zo weinig geld vind ik ze er goed uitzien zeg! Vooral de rode staat je mooi! :-)

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...