woensdag 7 mei 2014

Look | Blue lines


Blauwe oogschaduw vind ik erg mooi! Ik had een mooie look ermee gemaakt toen ik me bedacht en ik erachter kwam dat ik ook nog een blauw oogpotlood had om de look helemaal af te maken!









Ik ben bes wel trots op deze look! Op het begin van mijn ooglid gebruikte ik een zilveren kleur, toen ben ik verder gegaan met een donker blauwe shimmer kleur, om het geheel te blenden heb ik een bruine kleur gebruikt. Onder het oog heb ik ook de donker blauwe kleur aan gebracht. Op de waterlijn (boven en onder) heb ik een donkerblauw oogpotlood van de Aldi gebruikt. Het geheel heb ik afgemaakt met een mascara van MAX.

Wat vinden jullie van deze look?
Liefs Tessa,

5 opmerkingen:

  1. Mooi dat blauw! Ik heb altijd heel saai zwarte make-up... Misschien wel leuk om voor de zomer eens met kleurtjes te gaan experimenteren! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, zachte look. Erg draagbaar voor overdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie look heb je gemaakt, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...