woensdag 21 mei 2014

Look | Green is my favorite color


Tijd voor een nieuwe look!




De eerste twee foto's zijn met flits, de laatste foto zonder flits (het was nog schemerig buiten)

Voor deze look heb ik een groene shimmer oogschaduw van Catrice gebruikt in combinatie met een zilveren kleur van Catrice. Op het ooglid ben ik begonnen met de zilveren kleur en ben ik verder gegaan met de groene kleur. Het geheel heb ik in de crease geblend met een bruine kleur van Catrice. Onder het oog heb ik ook een beetje van de groene kleur aangebracht. Het totaal heb ik afgemaakt met een mascara van Etos.

Liefs Tessa,

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het mooi! Misschien zou een donker groene eyeliner erbij nog tof zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige look zeg, staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een leuke look gemaakt!
    De kleur past goed bij je ogen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie prachtige look, die mooi bij je ogen staat :) liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...