vrijdag 9 mei 2014

Max | Mono oogschaduw's | 06, 11 en 12


Een tijdje terug was ik bij de Action (hoe kan het ook anders met mijn Action verslaving) en zag ik daar in het make-up schap (waar ik rechtstreeks heen loop als ik de Action binnen kom) deze prachtige mono oogschaduw kleurtjes liggen. Ik kon het echt niet laten om ze daar zielig in het schap te laten liggen dus nam ik ze mee om ze aan de rest van mijn oogschaduw-la te verwelkomen!


Als eerst nam ik een zilveren kleur mee, deze heet dan ook 06 Silver! De kleur bevat echt prachtige glittertjes. *verder in het artikel staan de swatches*


Ook deze prachtige blauwe kleur met shimmer kon ik niet laten liggen. Deze kleur heet 11 Blueberry. *verder in het artikel staan de swatches*


Ook deze kleur kon niet ontbreken in mijn mandje! Dit is een gouden kleur met shimmer en heet 12 Bronze, deze naam snap ik niet helemaal maar ik vind het in ieder geval al een verbetering dat de oogschaduw kleuren namen hebben!

Nu zijn jullie vast heel erg benieuwd naar de swatches...!
Zonder flits 
Met flits
Wow, zijn jullie net zo verbaasd als dat ik was de eerste keer? Ik vind de pigment echt geweldig! Vooral de gouden kleur heeft een bom aan pigment. De blueberry kleur ook en de zilveren heeft een prima pigment maar wel iets minder als de andere 2 kleuren. 
Voor 0,59 cent zou ik deze mono oogschaduw kleurtjes zeker aanraden!

Liefs Tessa, 

5 opmerkingen:

  1. Gaaf zijn ze he, ik heb ze ook gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze lijken echt heel veel op de mono's van KIKO. Maar dan veel goedkoper natuurlijk. Goede ontdekking !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat zou je niet verwachten.
    Echt een mooie pigmentatie =)
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat is vet veel pigment! Waar doen ze het van? :P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...