maandag 26 mei 2014

Sample review


Samples verzamelen vind ik altijd heel leuk, een klein testertje om te kijken of het product eigenlijk wel goed werkt.



Een tijdje geleden ontving ik een setje van Neutral met 3 sample zakje, in de vorige sample review behandelde ik de bodymilk al, deze keer de douchegel en shampoo. Laten we beginnen met de douchegel. Het eerste wat me opviel was dat de douchegel doorzichtig was en heel naar rook. Dit komt waarschijnlijk omdat er geen parfum en kleurstof inzit. De geur vond ik echt heel naar, bah. Dat zou echt een goede reden zijn voor mij om geen full-size te kopen. Wel brengt de douchegel fijn aan en maakt hij de huid lekker zacht.


Met de shampoo precies hetzelfde verhaal, het is doorzichtig en de geur is echt verschrikkelijk. Dit komt waarschijnlijk ook omdat er geen parfum en kleurstof inzit. Ook deze deed goed voor mijn haar, het werd lekker zacht en de shampoo schuimde ook wel een beetje ;) Ook hiervan zou ik niet zo snel een full-size kopen.


Dan een parfum, deze parfum is van burberry. Ik vind de geur wel lekker, maar iets te sterk voor vrouwen, het is echt een uitgaansgeur als je het mij zou vragen. En aangezien ik nooit uitga is dit niet echt een geur waarvan ik de full-size zou kopen. 
Topnoten: verbena-basilicum, gekruide kardemom, een shot jeneverbes
Hartnoten: zwart leder, bedwelmende patchoeli, styraxhars
Basisnoten: cederhout, wierook, tonkaboon

Edit : bij het zoeken naar de full-size prijzen zag ik dat het een mannen geur was, vandaar dat de geur me al niet zo aansprak. Voor mannen zou het inderdaad een goede geur zijn.


Deze sample hen ik al heel lang. Deze sample zat in een setje die ik ook gewonnen heb, dit is een coconut cleanser. Om je make-up eraf te halen dus. De substantie is super vet wat ik wel fijn vind, maar dat is wel iets waar je van moet houden. Hij haalt de make-up er goed af en dat is natuurlijk wat we willen. Als de cleaner wat goedkoper en makkelijker verkrijgbaar was had ik een full-size gekocht maar hij is een beetje te vergelijken met de cleaner van de action. Die is veel goedkoper en veel makkelijker verkrijgbaar. De cleaner ruikt ook wel naar coconut, normaal vind ik helemaal niet fijn maar deze is nog wel te doen! 

Full-size prijzen 
Neutral douchegel - 4,95 bij wehkamp.nl
Neutral shampoo - 5,25 bij wehkamp.nl
Burberry Brit Rhythm parfum - vanaf 37,60 bij iciparisxl.nl
Balm Balm coconut cleanser - 17,95 in de shop van misslipgloss (shop.misslipgloss.nl)

Wat lijkt jullie een fijn product?
Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Ik hou niet zo van samples, ik gooi ze altijd weg haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Meestal gooi ik me samples weg omdat ze er toch maar blijven liggen in me kast :-/
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...